Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd voor artikelen met opdruk?

Standaard worden de artikelen geleverd binnen vier weken na ontvangst van uw goedkeuring van de digitale proef. De bureaukalender en vrachtwagen worden in serie geproduceerd. Daarom geldt hiervoor het volgende leveringsschema:

  • Week 39: aanleveren logo’s en foto’s in hoge resolutie
  • Week 40: u ontvangt een digitale proef ter goedkeuring
  • Week 41: start productie
  • Week 46: levering

Aan welke eisen moet mijn logo voldoen?

Zorg dat uw logo en foto’s aan de juiste specificaties voldoen. Dat voorkomt vertraging en extra kosten. Voor het logo ontvangen wij het liefst een vectorbestand. Dat zijn bestanden die vaak eindigen op .ai of .eps die u zelf niet kan openen als u niet over de juiste programma's beschikt. Word, Excel en Powerpoint zijn niet geschikt voor het aanleveren van bestanden.

Wat is het minimum aantal dat ik kan bestellen?

Dat is verschillend voor elk artikel. Doorgaans is dat 500 exemplaren.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Na goedkeuring van de digitale proef duurt het gemiddeld vier weken totdat de relatiegeschenken bij u worden afgeleverd. Heeft u vragen over de levering van uw bestelling? Wij helpen u graag via telefoon of e-mail.

Kan ik monsters bestellen?

Jazeker. Op die manier kunt u zich overtuigen van de kwaliteit van onze artikelen. Neem contact met ons op en wij sturen u, zo lang de voorraad strekt, binnen drie werkdagen gratis een monster toe.

Mijn gewenste product staat niet op deze website, wat moet ik doen?

Hilarius Design levert specials in allerlei soorten en maten. Met ruim 40 jaar ontwerpervaring weten wij als geen ander originele relatiegeschenken van karton te maken. We kunnen aan elke vraag tegemoet komen. Neem contact met ons op voor informatie en/of een vrijblijvend voorstel.

Algemenevoorwaarden

Wij leveren elke bestelling met veel aandacht. Mocht u toch niet tevreden zijn, neem dan contact met ons op. In overleg met u zoeken wij naar een gepaste oplossing.

Bedrukking

Bij een drukorder wordt er voorafgaand aan het drukproces, een digitale proef ter goedkeuring voorgelegd. Deze digitale proef is bindend. Na goedkeuring hiervan kan Hilarius Design niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele drukfouten (tekstfouten, zetfouten, verkeerde afbeeldingen kleurverschillen etc.).

Afwerking

Heeft u een fout met de afwerking geconstateerd? Maak een foto van de verkeerde afwerking en mail deze naar: info@hilariusdesign.com. Stuur drie exemplaren per post naar ons toe. Dan controleren wij wat er aan de hand is en zoeken wij samen met u naar een gepaste oplossing

Tijdsduur

Het klachtenproces duurt maximaal 1 week. Binnen die tijd heeft u van ons een reactie.